مشتریان گرامی در ضمن استفاده از سامانه چنانچه به مشکلاتی برخورد کردند و یا پیشنهاداتی در حوزه توسعه نرم افزار سامانه داشتند می توانند از خدمات پشتیبانی شرکت استفاده نمایند.
درخواست های مشتریان گرامی در اسرع وقت بررسی و نتیجه به ایشان اعلام خواهد شد .
چنانچه پیشنهادات در حوزه توسعه عمومی سامانه مورد استفاده غالب کاربران و مورد تایید شرکت باشد ، پیاده سازی آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.
کانال های ارتباطی :
شماره تماس : 43431000-021 داخلی 425
شماره پیامک : 5000438000
آدرس ایمیل : saba@armaghan.ir
سرور خریداری شده توسط مشتری ، قابل توسعه و ارتقا مشخصات خواهد بود.
هم چنین در صورت بروز مشکلات در ارائه خدمات سرور مذکور ، پشتیبانی لازم بعمل خواهد آمد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات سرورها و امکانات بروز دیتاسنتر شرکت از طریق کانال های ارتباطی زیر در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید .
کانال های ارتباطی :
شماره تماس : 43431000-021
شماره فکس : 43431000-021
آدرس ایمیل : info@armaghan.net